ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
25.03.2023 01:03
Conducerea autonomă - ceea ce este încă în curs de perfecționare pentru traficul rutier face deja parte din viața de zi cu zi în transportul de materiale de la depozit la asamblare. De fapt, kiturile speciale independente de producător pentru transformarea tractoarelor electrice de tractare disponibile în comerț în sisteme de transport fără șofer reprezintă o inovație în acest domeniu, așa cum este oferită de Schiller Automatisierungstechnik GmbH. Proiectanții protejează electronica necesară pentru trenurile de remorcare autonome de șocuri și vibrații cu ajutorul izolatorilor metal- cauciuc de la ACE.
Un tren rutier care este disponibil în proporție de 99,986 %, care se conduce autonom și care alege cea mai rapidă rută este încă un vis al viitorului pentru transportul pe distanțe lungi. Pentru vehiculele de transport autonome ale Schiller Automatisierungstechnik GmbH, acesta este realitate. Compania, cu sediul central în Osterhofen, situat în districtul Deggendorf din Bavaria Inferioară, a finalizat recent cu succes un proiect cu 22 de trenuri remorcate autonome în numele unui important producător auto bavarez. Flota transportă peste 500 de tone de material pe zi de lucru de la depozit la linia de asamblare, parcurgând o distanță de peste 300 de kilometri pe zi. În timpul testului desfășurat pe parcursul a 10 schimburi, au fost parcurși peste 1 550 de kilometri în mod autonom, cu disponibilitate maximă.
Transformareatractoarelor electrice disponibile în comerț în sisteme de conducere autonome
Înființată în 1985 de către Ewald Schiller, Schiller Automatisierungstechnik GmbH s-a transformat într-o companie cu peste 240 de angajați în Osterhofen, Metten, Grafenau și Shenyang, China. Electricitatea, mecanica și IT pentru domeniile automatizării, logisticii, camerelor curate și planificării electrice se numără printre competențele de bază. În 2018, Schiller a pus bazele dezvoltării de soluții pentru trenurile remorcătoare autonome. "Ne-a devenit rapid clar că tehnologia de siguranță va fi un aspect esențial pentru sistemele noastre de transport fără șofer, deoarece în cazul trenurilor remorcher, ca și în cazul operării cu remorci în general, eroarea de urmărire a remorcilor este considerată o sarcină importantă.peter Stoiber, șeful departamentului de robotică mobilă de la Schiller, explică una dintre provocările din timpul lucrărilor de dezvoltare. De asemenea, pentru a respecta reglementările stricte ale directivelor privind mașinile, inginerul și echipa sa au trebuit să calculeze probabilitatea de eroare a tuturor componentelor și să asigure cea mai mare disponibilitate. Activitatea de dezvoltare a dus la perfecționarea unui GPS de interior, cu ajutorul căruia trenul remorcher recunoaște întotdeauna unde se află. Acest lucru înseamnă că nu sunt necesare modificări structurale pe traseul de transport pentru orientare. De asemenea, fiecare tren remorcher de la Schiller poate fi adaptat cu ușurință la situațiile schimbate în procesul de producție și poate fi utilizat și în alte locații. Cel mai mare avantaj al soluției: remorcherele electrice disponibile în comerț pot fi transformate în sisteme de conducere autonomă cu ajutorul tehnologiei Schiller.
Sarcina: asigurarea fiabilității sistemului electronic
Chiar dacă trenurile de remorcare pot fi în continuare operate de către șofer după ce au fost echipate cu kiturile de conversie, pilotul automat își arată punctele forte zi de zi în utilizarea zilnică. De exemplu, atunci când trenul remorcher a ajuns în apropierea următorului punct de lucru, un smartwatch de la încheietura mâinii angajatului responsabil raportează starea acestuia printr-o alarmă cu vibrații. Angajatul poate apoi să încarce sau să descarce vagoanele și să dea semnalul "toate acțiunile finalizate, trimiteți trenul mai departe". În acest fel, traseul este continuat fără întârziere. Se elimină timpii de deplasare inutili pentru personal. Oricât de inteligent ar fi trenul de rută Schiller, există un lucru pe care nu îl poate face încă: să zboare. Iar aceasta a fost una dintre ultimele probleme din procesul de dezvoltare cu care Peter Stoiber a trebuit să se confrunte împreună cu echipa sa în calitate de șef al diviziei Mobile Robotics. La urma urmei, trenul trebuie să se deplaseze pe șine denivelate sau să traverseze coridoarele clădirilor pe numeroasele sale trasee diferite prin uzina de automobile. Acestea sunt potențiale puncte de pericol care pun în pericol fiabilitatea componentelor electronice. Prin urmare, era important să se prevină vibrațiile dulapului de control. În acest scop, trenul remorcher trebuia echipat cu amortizoare de vibrații în punctele decisive.
29.10.2024 02:10
POWERISE® industrial: Putere și confort pentru aplicații industrialeLa Centrul științific elvețian Technorama, 500 de stații experimentale oferă vizitatorilor șansa...
Oamenii de știință din domeniul sportului utilizează, de asemenea, elemente de mașini hidraulice...
Transportul vaccinului ARNm împotriva COVID-19 de la Biontech/Pfizer este o adevărată provo...
Pe lângă software-ul de dimensionare, precum și datele CAD și simulările, ACE Stoßd&a...
05.06.2024 01:05
ACE prezintă amortizoarele industriale sub formă de gemeni digitaliACE Stoßdämpfer GmbH oferă acum inginerilor proiectanți nu numai software de configura...