Catalog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

20.09.2023 00:09

În pas cu COVID-19: componente de la ACE

în șurubelnița universală de la Metallatelier GmbH

În timpul pandemiei Corona, Metallatelier GmbH a reușit să optimizeze o serie mică de mașini speciale pentru înșurubarea automată a capacelor diferitelor tipuri de recipiente dezinfectante într-un timp scurt, folosind componente standard. ACE a contribuit la această dezvoltare ulterioară cu elemente de mașini.


În primul rând, David Fuchs, fondatorul Metallatelier, și echipa sa au reușit în 2006 să furnizeze unui producător de agenți de curățare o mașină specială pentru o flexibilitate și o fiabilitate necunoscute până atunci în înșurubarea automată a sticlelor. Astfel, s-a născut Șurubelnița universală 1.0. în industrie s-a răspândit vestea că acest proiect avea un dispozitiv unic de asamblare a capacului cu șurub care automatiza capsularea în siguranță a unei mari varietăți de sticle de detergent, inclusiv a celor cu pulverizator cu pompă. Atunci când noul beta-coronavirus SARS-CoV-2 a izbucnit în 2020 și dezinfectanții nu au putut fi produși suficient de repede, compania Bilgram Chemie a întrebat atelierul de metalurgie dacă se poate comanda în scurt timp o serie ulterioară. În timp ce în 2006 invenția se referea la accelerarea manipulării și la ușurarea personalului de operare, în 2020 accentul a fost pus pe creșterea vitezei de producție, pe de o parte. "Pe de altă parte, a fost necesar ca întreaga mașină să fie și mai variabilă și, în același timp, să se adapteze mai rapid la noi închizători și înălțimi de bandă, deoarece noul nostru client dorea să umple în principal flacoane mici cu dezinfecție manuală pe cele trei mașini speciale", descrie David Fuchs o parte din noile cerințe.


Mai multă performanță prin utilizarea de componente de înaltă tehnologie

Pentru a atinge aceste obiective, noul design folosește principiul de lucru de bază al predecesorului său: flacoanele sunt fixate prin două fălci de prindere acoperite cu cauciuc (monomer) etilenă-propilenă-dienă (EPDM) în mod central sub mecanismul de înșurubare. Patru role de prindere prind capacul și îl înșurubează strâns până când este atins cuplul definit. Prin intermediul unor mici amortizoare, nu numai că glisiera pneumatică este frânată, dar poziția finală a mecanismului de prindere este, de asemenea, determinată de poziția amortizorului, iar mașina este astfel reglată pentru a înșuruba capace de diferite dimensiuni. De regulă, glisiera nu se deplasează până la poziția finală, ci este oprită în prealabil de doi amortizoare mici plasate în partea inferioară. Un mic amortizor de șocuri în partea superioară asigură faptul că nu este necesar ca șaiba să se deplaseze de fiecare dată în poziția finală, ci este oprită atunci când rolele de prindere sunt suficient de deschise pentru ca capacul înșurubat să fie transportat mai departe, economisind timp.

Pe lângă alte inovații, au fost necesare noi modele pentru frânarea șaibei în pozițiile finale. În timp ce în modelul anterior se foloseau amortizoare mici de tip MC150EUMH de la ACE în pozițiile finale superioare și inferioare, David Fuchs și echipa sa au regândit amortizarea sistemului 2020: "În timp ce continuăm să lucrăm cu amortizorul autoadaptabil de tip MC150EUMH în poziția finală superioară, acum folosim două amortizoare hidraulice de tip MC150EUM în partea inferioară. Diferența constă în faptul că amortizorul superior este dimensionat pentru mase efective mai mari, de la 8,6 kg la 86 kg, în timp ce cele utilizate în partea de jos sunt potrivite pentru forțe de masă de la 0,9 kg la 10 kg. Amortizoarele amplasate simetric oferă avantajul suplimentar că, în caz de funcționare incorectă, pană de curent sau alte defecțiuni, căruciorul nu sare și nu se blochează necontrolat", spune proprietarul atelierului metalurgic. Acest din urmă tip de amortizor ar fi de asemenea de conceput la partea superioară. Din motive de spațiu, însă, celălalt tip este utilizat pe o parte, lăsând cealaltă parte liberă pentru un senzor de poziție finală. Acționarea căruciorului este un alt element central explicat de David Fuchs. El subliniază cât de precis funcționează unitatea pneumatică și, astfel, lovește exact perpendicular amortizorul mic superior, astfel încât tija sa de piston este încărcată în mod optim, iar acest element al mașinii poate exploata pe deplin durata sa maximă de viață de 25 de milioane de curse. Domeniile de duritate gradate cu precizie și absorbția de energie de 20 Nm/cursă sunt alte valori cheie care reduc până la 34.000 Nm/h în regim de funcționare continuă, ceea ce, împreună cu oprirea fixă integrată a amortizoarelor, permite șurubelniței universale 2.0 să funcționeze ciclu după ciclu în condiții de sarcină maximă.


Mai multe știri

Digitalizarea și abordarea lean management sunt văzute ca o cură de slăbire binevenită în multe c...

Atunci când testează scaunele rulante, producătorii merg la sigur din motive ușor d...

Atunci când testează scaunele rulante, producătorii merg la sigur din motive ușor d...

22.12.2023 01:05

Amortizoare de siguranță
Specialiștii în oprirea de urgență sărbătoresc premierele în film și televiziune
Când vine vorba de tehnologia de amortizare industrială, ACE este unul dintre primele porturi de apel pentru majoritatea inginerilor și proiectanților din întreaga lume. Indiferent de solicitările pe care experții le au în aceste zile, ACE le răspunde întotdeauna rapid, fie online, fie prin contact personal la fața locului.

Există mult loc pentru îmbunătățiri în ceea ce privește proiectarea scaunelor cu rotile. Acest lu...