KARL MAYER Holding SE & Co. KG
03.06.2023 02:06
Soluțiile de îngrijire KARL MAYER stabilesc noi standarde pentru toate aspectele legate de funcționarea mașinilor
Pentru KARL MAYER GROUP, serviciul post-vânzare nu înseamnă doar furnizarea de piese de schimb și servicii reactive. Jucătorul global are o viziune holistică asupra subiectului și oferă "soluții de îngrijire" menite să maximizeze eficiența globală (OEE) a utilajelor sale și să minimizeze costurile de exploatare (OpEx). Este vorba despre service4you și nu numai: asistență de specialitate, furnizare de piese de schimb și servicii online. În special, prin accentul puternic pus pe ofertele de servicii digitale, clienții beneficiază de un suport unic de nivel următor. Cei care doresc să utilizeze acest suport vor avea acces rapid și ușor la soluțiile individuale prin intermediul unui nou portal pentru clienți, clar structurat. Noua platformă și funcțiile sale vor fi disponibile la ITMA la standul KARL MAYER GROUP, Sala 4 B119 de la Fiera Milano, pentru ca vizitatorii să le cunoască și să le încerce.
Primele informații și informații preliminare despre alte puncte de atracție ale expoziției de la Care Solutions sunt disponibile mai jos.Accesușor datorită portalului pentru clienți Noul portal pentru clienți asigură faptul că clienții sunt mereu la curent cu noutățile în activitatea lor zilnică. Asistență rapidă, independentă de locație sau asistență la distanță, întrebări și comenzi 24/7 pentru piese de schimb, instruire și servicii sau toate datele mașinii dintr-o privire, oricând și oriunde - indiferent de necesități, cockpit-ul online oferă acces la toate produsele digitale ale KARL MAYER GROUP și navighează utilizatorul rapid și infailibil prin lumea diversă de asistență a Care Solutions. Informații despre starea cererilor de service sunt disponibile și în secțiunea "Biletele mele". Noul sistem de tichete asigură rapiditate și transparență pentru rapoartele de service, de care clienții beneficiază foarte mult.
O nouă soluție pentru monitorizarea energiei oferă o imagine clară a consumului de energie.
De asemenea, oricine dorește să afle mai multe despre cele mai noi utilaje, textile, oportunități de afaceri și subiecte din sectorul lor se poate conecta la portalul de informații online my TEXTILE NEWS, folosind o singură autentificare. Serviciile oferite de portalul pentru clienți au fost disponibile până acum pentru toți clienții KARL MAYER GROUP din domeniul tricotajelor de urzeală. Există planuri de extindere a acestora la toate celelalte unități de afaceri. La ITMA, vizitatorii vor fi invitați să încerce și să experimenteze produsele. Sub motto-ul "Touch & Explore", ecrane tactile de format mare vor fi disponibile pentru un tur al portalului pentru clienți cu gama sa largă de soluții de asistență.
service la distanțăpentru o disponibilitate maximă a mașinilor Asistență ca la fața locului, dar de la distanță! Datorită serviciului la distanță al KARL MAYER GROUP, experții de service ai jucătorului global pot fi contactați direct de la locul incidentului în cazul unor complicații la utilaj, iar datele pentru diagnosticare și rezolvarea problemelor pot fi schimbate fără complicații. Clientul beneficiază de o fiabilitate maximă a producției și de disponibilitatea mașinii. Timpii de întrerupere a producției sunt reduși și nu sunt suportate costuri de deplasare. Accesul la depanarea de la distanță extrem de eficientă este o joacă de copil prin intermediul noului portal pentru clienți.
Mașina trebuie conectată la cloud-ul securizat al unității de afaceri KM.ON a KARL MAYER GROUP. Perfectconectată în rețea cu pachetul de conectivitate Pachetul de conectivitate al KARL MAYER GROUP face posibilă conectarea în rețea a mașinii cu cloud-ul. Fidelă devizei "Accesul dumneavoastră la lumea digitală a KARL MAYER", combinația de hardware și software constituie baza pentru accesul la toate soluțiile digitale ale KARL MAYER GROUP. Pachetul include, de asemenea, premisele pentru o comunicare rapidă la distanță - în special prin transferul simplu și sigur de date prin intermediul dispozitivului edge 'k.ey' - și oferă tabloul de bord k.management pentru monitorizarea funcționării mașinii.
pachetulCare X-Tend cu o selecție de soluții de asistență În plus față de pachetul de conectivitate, KARL MAYER GROUP a alcătuit ogamă de pachete de soluții de asistență selectate pentru a oferi asistență personalizată și complet completă. Un astfel de pachet este pachetul Care X-Tend. Cei care comandă serviciile de asistență în format combinat pot reduce la minimum timpii de nefuncționare neplanificați și pot maximiza siguranța și eficiența economică a funcționării utilajelor lor. În plus, costurile și timpii pentru lucrările de întreținere devin mai ușor de calculat, iar lucrul în schimburi poate fi mai bine coordonat.
Toate acestea sunt posibile datorită serviciilor post-vânzare selectate, inclusiv o verificare anuală a stării de sănătate a utilajului, care este recompensată și cu o prelungire a perioadei de bunăvoință, service la distanță nelimitat și înlocuirea pieselor neuzate ca parte a serviciilor de bunăvoință. În plus, specialiștii și experții sunt disponibili cu know-how-ul lor online și, de asemenea, la fața locului, prin aranjamente individuale. Comunicarea la distanță are loc prin e-mail, Microsoft Teams, telefon sau chat. Subiectul întâlnirilor de consultanță sunt întrebări despre mașini individuale, calitatea bunurilor produse și dezvoltările produselor textile.
transparență în consumul de energie Cu ajutorul sistemului de monitorizare a energiei, clienții primesc informații în timp real despre consumul de energie al mașinilor lor, pentru a detecta potențialul de eficientizare și optimizare. Sunt luate în considerare diferite stări de funcționare - producție, stand-by și încălzire - și diferite valori de referință - pe articol și pe turație a arborelui principal -. Amprenta de C02 și costurile pot fi derivate din date.
Modul în care funcționează acest lucru va fi prezentat, printre altele, într-o demonstrație live pe un HKS 3M-ON la ITMA, împreună cu o avanpremieră a soluției de monitorizare nou dezvoltate la standul Care Solutions din zona "Touch & Explore". Pe lângă datele în timp real, monitorizarea energiei oferă date istorice ale mașinilor individuale - de asemenea, ca o imagine de ansamblu a consumului total, adică pentru întregul parc de mașini.
Această transparență ajută clientul să economisească energie, de exemplu, prin adaptarea optimă a vitezei mașinilor și, prin urmare, a costurilor de energie la obiectivele de producție. Dacă acestea sunt orientate spre viteză, costurile pentru consumul de energie necesar pentru aceasta pot fi incluse în mod specific în preț.
Dacă accentul se pune pe durabilitate, consumul de energie și costurile pot fi reduse prin ajustarea vitezei mașinii. În plus, pot fi comparate datele de consum ale diferitelor mașini și ale diferitelor articole. Comparația poate fi utilizată pentru a compensa vârfurile de consum prin pornirea și oprirea selectivă a mașinilor. Datele din trecut pot fi, de asemenea, rezumate în rapoarte energetice, de exemplu pentru cererile de subvenții sau pentru certificări de mediu. Aceste și alte cazuri de utilizare pentru desfășurarea potențialului de optimizare al noului sistem de monitorizare a energiei vor fi prezentate la Milano.
wEBSHOP SPARE PARTScu noi caracteristici WEBSHOP SPARE PARTS face posibilă găsirea de piese de schimb din producția originală cu un simplu clic. Instrumentul online pentru cumpărături 24/7 fără ocolișuri este disponibil în 12 limbi și include acum peste 4.000 de piese de schimb care pot fi identificate cu ușurință prin intermediul imaginilor de înaltă calitate ale produsului la comandă.
Numeroasele centre de magazine și stocuri din toate colțurile lumii asigură o livrare rapidă, în timp ce caracteristici utile, precum recomandarea de piese de schimb suplimentare, conexe și crearea unui catalog interactiv de piese de schimb specific utilizatorului, adaugă valoare utilizării instrumentului. Chiar la timp pentru ITMA, WEBSHOP-ul vine cu performanțe îmbunătățite. Noile caracteristici sunt funcția "Ofertă și comandă", care transformă rapid o ofertă într-o comandă, și "Lista mea de piese de schimb" pentru o comandă și mai simplificată prin intermediul unei liste individuale de coșuri de cumpărături.
Atunci când lucrează cu furnizorii de servicii de transport selectați, clienții pot afla, de asemenea, despre starea de livrare a transportului lor, iar o funcție de filtrare îi ajută să caute documente relevante.Modificări de tipare mai ușoare ca niciodată Soluția software bazată pe web k. innovation CORE LITE permite crearea de tipare în cloud, cu lungimi de repetare nelimitate și fără manipulări consumatoare de timp cu discuri de tipare. Pe lângă flexibilitatea maximă, aceasta oferă avantaje pentru întregul proces.
De exemplu, pot fi economisite costurile și poluarea mediului cauzate de producția, transportul și depozitarea suporturilor de date mecanice, pot fi reduse timpii de schimbare și pot fi reduse riscurile datorate erorilor de operare. Astfel, schimbările de tipare sunt mai eficiente și mai ușoare ca niciodată.
Într-o primă etapă, datele de bază, cum ar fi denumirea articolului, tipul de mașină, finețea și lungimea modelului sunt definite în mod convenabil de pe orice dispozitiv mobil. Ulterior, notațiile de legătură în lanț ale modelelor deja create pot fi importate și editate cu ușurință cu k.innovation CORE LITE sau - pentru crearea de modele noi - pot fi introduse valorile de așezare ale modelelor simple pentru fiecare bară de așezare de bază. O vizualizare a modelului oferă o imagine de ansamblu. În cele din urmă, software-ul efectuează o verificare a plauzibilității, transferă datele modelului în cloud-ul KM.ON și le descarcă de acolo direct pe mașină.
Modelele potrivite sunt cele cu echipamente KAMCOS® 2 și transmisie electronică a modelului care sunt conectate în rețea cu cloud-ul.Securitateadateloreste pe primul loc KM.ON consideră că datele mașinilor sunt un bun care merită protejat. Prin utilizarea unor proceduri de securitate stabilite și recunoscute, se asigură această protecție.
compania urmărește o strategie de conectivitate bazată pe soluții de ultimă generație care asigură cele mai înalte standarde de securitate și performanță.
22.05.2024 01:00
KARL MAYER GROUP primește premiul de expozant fondator al TechtextilTechtextil este unul dintre cele mai importante târguri comerciale pentru industria textilelor te...
22.04.2024 01:05
Prezența în Pakistan19.04.2024 01:05
Fiind pe drumul cel bun - fabricarea schiurilor din benzi de cânepăCând vine vorba de armarea compozitelor, fibrele naturale devin din ce în ce mai importante ca al...
15.04.2024 00:05
Așteptând un curent ascendent03.04.2024 00:00
Arborează steagul în Asia de Est