ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
31.05.2023 01:05
Inginerii Tim Ascheberg și Jörn Jacobi și echipa lor continuă povestea de succes a scuterelor electrice scuddy. Datorită numeroaselor dezvoltări ulterioare, lansarea pe piață a celei de-a doua generații a tipului scuddy Premium decurge bine. Acest lucru se datorează, în principal, flexibilității, performanței de conducere și ergonomiei sporite a vehiculului inovator cu axa față cu două roți. Noutatea a devenit și mai personalizabilă, inclusiv în ceea ce privește amortizarea. Designerii au realizat din nou acest lucru cu ajutorul componentelor de la ACE.
Când inventatorii scuddy și-au prezentat primul e-scooter cu trei roți în 2012, acesta era deja conceput ca un vehicul de înaltă calitate cu omologare rutieră, realizat rapid și devenit un succes în scurt timp. Cu scuddy Premium V2, compania din Kiel lansează un succesor care stabilește noi standarde în ceea ce privește performanța, confortul și variabilitatea. La baza acestor progrese se află tendința ca tot mai mulți oameni să descopere singuri avantajele unui e-scooter, nu numai în zonele urbane. Argumentul unic de vânzare al scuddy constă în combinarea performanțelor de conducere ale unui moped cu un mecanism de pliere care permite ca e-scooter-ul să fie pliat la dimensiunea unei lăzi de băuturi în toate versiunile. Datorită dimensiunii sale compacte de pliere, un scuddy poate fi luat gratuit ca bagaj în Deutsche Bahn, de exemplu. De asemenea, nu este nevoie să căutați un loc de parcare în centrele orașelor. În practică, designul pliabil a deschis alte utilizări. "Între timp, vedeți adesea scuddys în campinguri. Acest lucru se datorează, de asemenea, popularității crescute a rulotelor cel târziu de la pandemia de covăsnicii și numeroșilor best ageers care călătoresc. În timp ce tinerii sunt entuziasmați de plăcerea de a conduce, persoanele în vârstă apreciază forma flexibilă de mobilitate și creșterea confortului de vacanță care rezultă", explică Jörn Jacobi, directorul tehnic al scuddy. El subliniază că vehiculul este disponibil în prezent în cinci versiuni diferite pentru cerințele individuale ale diferitelor grupuri de utilizatori, fiecare dintre acestea cântărind maximum 29 kg, în funcție de echipare. Indiferent dacă este vorba de o călătorie sportivă în picioare sau de o călătorie confortabilă în poziție așezată, un scuddy se adaptează la nevoile de călătorie, spune Jörn Jacobi.
construit de la început pe soluții de amortizare ACE În toate versiunile, e-scooter-ul, care poate fi pliat la dimensiunea de 62 x 53 x 42 cm, are o baterie care poate fi încărcată la prize standard. În funcție de configurație și de stilul de condus, aceasta oferă o autonomie de până la 70 km. Vitezele maxime variază între 15 km/h și 45 km/h. În cazul modelului de 15 km/h, care poate fi folosit și ca scaun cu rotile pentru bolnavi, cu o aprobare specială, în Germania nu există obligația de a purta cască de protecție, iar acesta poate fi condus peste tot fără permis de conducere începând cu vârsta de 15 ani. Versiunile de 20 km/h și 25 km/h se încadrează în categoria mopedelor, deși prima poate fi condusă fără cască. Ambele pot fi conduse începând cu vârsta de 15 ani cu un certificat de testare pentru mopede, cu excepția cazului în care v-ați născut înainte de 01.04.1965, caz în care puteți conduce fără certificat de testare. Pentru celelalte modele, care au o viteză de 35 km/h și 45 km/h, conducătorii trebuie să dețină un permis de conducere AM.
Acesta poate fi obținut de la vârsta de 16 ani și face parte din orice permis de conducere obișnuit, cum ar fi permisul de conducere B. Toate modelele au dovedit o capacitate de urcare de 30 % în testele cu un șofer de 80 kg. Pentru transportul fără emisii este permisă o sarcină maximă de 125 kg. Cele două roți caracteristice de pe puntea față scuddy oferă o senzație de viraj similară cu cea a schiului carving și asigură plăcerea de a conduce. Pentru a se asigura că acest lucru este valabil și la viteze de până la 45 km/h și pe cât mai multe suprafețe de drum posibil, fondatorii companiei au mizat de la început pe soluțiile de amortizare de la ACE Stoßdämpfer GmbH. "Echipa de ingineri de la ACE a fost întotdeauna receptivă cu noi încă din 2012 și a contribuit, de asemenea, cu idei de amortizare la dezvoltările scuddy pentru a ne perfecționa soluțiile. Faptul că ACE poate furniza și amortizoare care nu necesită cinematică de deformare și, astfel, se descurcă cu un minim de spațiu, este un real avantaj", relatează designerul Sebastian Vetter despre această colaborare. Astfel, la începutul parteneriatului, amortizoarele structurale au fost completate cu plăci de amortizare SLAB de la ACE, tăiate la dimensiune. Datorită experiențelor bune în ceea ce privește calitatea, selecția și flexibilitatea, colaborarea a intrat în runda următoare cu scuddy Premium V2. Printre inovațiile sale se numără o pliere mai intuitivă a vehiculului. În același timp, mecanismul de pliere fără joc asigură faptul că utilizatorii au și mai mult vehicul la dispoziție.
Confortul este, de asemenea, sporit printr-o alegere mai individuală a amortizoarelor.Amortizoarediferite pentru diferite clase de greutate "Este un pic ca la schi. Acolo, dispozitivul de fixare este reglat diferit în funcție de greutatea călărețului. Și este clar că greutatea corpului necesită, de asemenea, o amortizare diferită atunci când se trece peste denivelări, cum ar fi gropi, rădăcini sau capace de canalizare", Jörn Jacobi oferă o perspectivă asupra necesității amortizării individualizate. Specificațiile pentru ACE au precizat că sunt necesare trei sisteme de amortizare diferite. Unul era pentru clasa de greutate de până la 80 kg, celălalt pentru clasa de greutate între 80 kg și 110 kg, iar celălalt pentru clienții care cântăresc mai mult de 110 kg. Împreună, partenerii au folosit software-ul de proiectare al ACE pentru a determina că diferite amortizoare structurale erau cele mai potrivite pentru toate cele trei clase. Tipurile de bază selectate au fost TR64-41H-OS, TR68-37H-OS și TR79-42H-OS. Ca și în trecut, ACE a furnizat mostre gratuite pentru fazele de testare și a putut să le livreze imediat datorită disponibilității ridicate din depozitul din Langenfeld. În timpul și după teste, proiectanții au integrat în fiecare caz componentele numite TUBUS pe brațul oscilant pentru un confort de rulare cât mai mare. Spre deosebire de predecesor, acest lucru nu a fost realizat sub forma unui design tandem. În timp ce cel mai mic dintre amortizoarele structurale alese, toate realizate din elastomer de copoliester, are o valoare de 25 Nm/cursă, cel din mijloc are 66,5 Nm/cursă, iar cel mai mare 81,5 Nm/cursă. Cu o durată de viață de peste un milion de curse, TUBUS poate fi utilizat și de șoferii cu adevărat frecvenți, elementele care nu necesită întreținere nefiind nevoie de un opritor suplimentar. Faptul că își fac treaba în mod fiabil în intervale de temperatură cuprinse între -40 °C și 90 °C face ca rolele electronice să fie mai mult decât potrivite pentru viitor. Pentru proiectanți, a fost la fel de important ca asamblarea să fie ușor de realizat. Sarcina radială a seriei TR-H asigură o decelerație deosebit de moale.
"H" reprezintă un amestec mai dur al materialului, ceea ce duce la absorbția mare de energie dorită în comparație cu alte TUBUS cu amortizare radială. Primii piloți de test au fost citați cu exclamații precum "rad de la experiența de mers" și consideră că dezvoltarea ulterioară a modelului de succes scuddy a meritat. Tim Ascheberg, fondatorul companiei, responsabil cu marketingul și relațiile publice, subliniază, de asemenea, că senzația pe care o oferă scuddy s-a îmbunătățit și că echipa a reușit să proiecteze o electronică de putere care poate fi folosită dincolo de scuddy și să o aducă la maturitatea pieței. Faptul că acesta este disponibil ca produs OEM pentru producătorii de e-scootere este o dovadă a calității ridicate, precum și a versatilității și suveranității echipei din Kiel.
Conceptul vehiculului lor pliabil este atât de unic, încât tehnologia sofisticată de acționare poate fi oferită și altor participanți pe piață. Întrebat despre tehnologia de amortizare, Tim Ascheberg spune că sunt foarte mulțumiți de ACE în ceea ce privește calitatea și varietatea ofertelor.
Acest lucru se datorează nu în ultimul rând faptului că dorințele individuale pot fi acum îndeplinite într-un mod mai bine direcționat, iar confortul la volan este foarte apreciat de clienți.
29.10.2024 02:10
POWERISE® industrial: Putere și confort pentru aplicații industrialeLa Centrul științific elvețian Technorama, 500 de stații experimentale oferă vizitatorilor șansa...
Oamenii de știință din domeniul sportului utilizează, de asemenea, elemente de mașini hidraulice...
Transportul vaccinului ARNm împotriva COVID-19 de la Biontech/Pfizer este o adevărată provo...
Pe lângă software-ul de dimensionare, precum și datele CAD și simulările, ACE Stoßd&a...
05.06.2024 01:05
ACE prezintă amortizoarele industriale sub formă de gemeni digitaliACE Stoßdämpfer GmbH oferă acum inginerilor proiectanți nu numai software de configura...