Catalog

ITT Enidine GmbH

Inapoi la listă

Frâne de ulei (DA) de la ITT Enidine GmbH

Anchetă produs  


frâne de ulei pentru diferite condiții

Frânele cu ulei din seria DA de la Enidine sunt perfecte pentru aplicațiile de mare energie și pentru sarcini grele care necesită controlul mișcării pentru tensiune, compresie sau ambele.aceste unități nereglabile cu alezaje de accelerație personalizate sunt proiectate pentru condiții de intrare specifice și oferă configurații cu alezaje de accelerație simple sau multiple.

Când se aplică presiune pe cilindrul frânei de ulei, bila de control (compresie) este forțată în scaunul său. De îndată ce capul pistonului se mișcă, uleiul este forțat prin orificiul (orificiile) de accelerație situat(e) în tubul de amortizare și se generează forța de amortizare necesară. După ce uleiul a trecut prin orificiul de accelerație, o parte din ulei trece prin supapa de reținere a extensiei și umple capătul dinspre tijă al tubului amortizorului. Restul de ulei deplasat de tija pistonului comprimă buretele de echilibrare.


Frâne de ulei pentru condiții diferite
Frânele de ulei din seria DA de la Enidine sunt perfecte pentru aplicațiile de mare energie și de mare rezistență care necesită controlul mișcării pentru tensiune, compresie sau ambele.aceste unități nereglabile cu alezaje de accelerație personalizate sunt proiectate pentru condiții de intrare specifice și oferă configurații cu alezaje de accelerație simple sau multiple.

Când se aplică presiune pe cilindrul frânei de ulei, bila de control (compresie) este forțată în scaunul său. De îndată ce capul pistonului se mișcă, uleiul este forțat prin orificiul (orificiile) de accelerație situat(e) în tubul de amortizare și se generează forța de amortizare necesară. După ce uleiul a trecut prin orificiul de accelerație, o parte din ulei trece prin supapa de reținere a extensiei și umple capătul dinspre tijă al tubului amortizorului. Restul uleiului deplasat de tija pistonului comprimă buretele de echilibrare.




După ce cilindrul de frână de ulei a fost extins, bila de control (extinsă) este presată în scaunul său. De îndată ce capul pistonului se mișcă, uleiul este forțat prin orificiul de gâtuire situat în tubul amortizorului și se generează forța de amortizare necesară. Sfera de control (compresie) este deschisă de fluxul de ulei care umple partea oarbă a tubului amortizorului.

Modelele din seria DA de la Enidine pot fi specificate de utilizator cu alezaje de accelerație pentru a crea o forță de rezistență din ce în ce mai mare de-a lungul cursei, folosind mai multe alezaje de accelerație în tubul amortizorului. Acest lucru poate fi benefic pentru a controla viteza unui capac pe măsură ce se închide, deoarece cuplul se modifică datorită greutății capacului pe măsură ce se închide.

Anchetă produs  

Mai multe produse din domeniul Frâne de ulei

Regulator de viteză vâscos

Designul simplu, ușor, dar robust al regulatorului de viteză vâscos (VSG) oferă performanțe fiabile într-o gamă largă de aplicații industriale. VSG utilizează tehnologia de forfecare vâscoasă pe ba...

Hidraulic Tow Bar Snubbers

Frânele hidraulice de depășire ITT Enidine Inc. oferă caracteristici, funcții și beneficii pentru a prelungi durata de viață a sistemelor de transport aerian și de podea prin reducerea forței de sp...