Catalog

Hans Körber GmbH

Hans Körber GmbH

  • AD2000 W0
  • DIN EN ISO 9001:2015
  • PED 2014/68/EU
  • DNV GL

Hans Körber GmbH

  • AD2000 W0
  • DIN EN ISO 9001:2015
  • PED 2014/68/EU

30.05.2023 13:05

Noua identitate de marcă: Bine ați venit la KÖRBER Fittings

Într-o lume din ce în ce mai complexă, schimbarea constantă este necesară pentru a nu pierde contactul.

Acum facem această schimbare vizibilă - cu noua noastră comunicare corporativă. Întreaga înfățișare a KÖRBER a fost modernizată în mod fundamental și adaptată pentru viitor începând cu februarie 2023.



Cu un nume de marcă revizuit, un nou logo optimizat, precum și un nou font, designul de marcă va fi optimizat, de asemenea, în special pentru mediile digitale. Lumea seschimbă Lumea noastră devine din ce în ce mai complexă. Schimbările sociale, politice și economice fac parte integrantă din viața noastră. Trebuie să ne adaptăm la lucruri noi aproape în fiecare zi.


Iar dacă nu ținem pasul cu vremurile, pierdem rapid contactul. . ..

și ne schimbăm odată cu ea. KÖRBER se află, de asemenea, într-o continuă schimbare. Produsele și serviciile sunt dezvoltate în continuare, o nouă conducere a companiei modelează viitorul. Acest tip de schimbare constantă este esențial și ne ocupăm în mod activ de ea pentru a contura un viitor de succes.



Acum facem această schimbare vizibilă - cu o nouă comunicare corporativă.Noua înfățișare Primul lucru pe care îl veți observa cu siguranță este noul nostru logo și numele revizuit al mărcii. Acesta din urmă a fost adaptat și conține acum și numele categoriei de produse: fitinguri. Prin aceasta, dorim să ne accentuăm profilul și să subliniem amploarea portofoliului nostru de produse. Marca verbală este stabilită în fontul "Barlow". Acesta este derivat din fontul standard DIN și comunică pretenția noastră de fiabilitate, precizie și calitate - într-un mod tipografic. Sigla noastră a fost dezvoltată în continuare într-o manieră evolutivă: Spațiile și spațiile au fost optimizate, iar arcuirea a fost corectată, astfel încât acum este mai precisă din punct de vedere tehnic. Sloganul cu revendicarea mărcii este de acum înainte așezat într-un font scriptat. Acest lucru exprimă personalitatea noastră și expertiza noastră în domeniul meșteșugăresc.


În compania noastră de familie acționează oameni dedicați, care sunt responsabili de fabricație, de asigurarea calității sau de procese. . ..

calitate dovedită. Dar modernizarea nu se limitează la identitatea mărcii noastre. Multe s-au schimbat în cei peste 65 de ani de istorie a companiei. Standardele înalte pe care le stabilim pentru calitatea muncii noastre au continuat să crească.



Rămânem la acest concept dovedit pentru a deveni puțin mai buni. "Valorile pot fi păstrate doar prin schimbare" - Richard Löwenthal (1908-91), publicist și politolog germano-englez