Catalog

JAKOB Antriebstechnik GmbH

JAKOB Antriebstechnik GmbH

JAKOB Antriebstechnik GmbH

07.05.2022 02:05

Tester de beton

Cu testerul de beton "tip digital", JAKOB Antriebstechnik a dezvoltat un dispozitiv ușor de utilizat pentru testarea rezistenței adezive a diferitelor substraturi (cum ar fi betonul) în testele de rupere, care îndeplinește cerințele unui mediu de lucru dur și ale metodelor moderne de evaluare. Sarcina măsurată la rupere poate fi ușor documentată fără contact de către testerul de beton pe o tabletă sau un smartphone.

Pentru a determina ruperea coeziunii betonului, se poate aplica o forță nominală de 10 kN, capul cu bilă al căruciorului de încercare asigurând forța de tracțiune care acționează perpendicular pe suprafață. Un nivel cu bulă de aer încorporat în mânerul stelar ajută la o aliniere corectă. Angrenajul de transmisie integrat cu dinți de coroană înmulțește cuplul de strângere manuală și face astfel ca manevrarea manivelei să fie plăcut de ușoară. În timpul procesului de lucru, sunt înregistrate în permanență date de măsurare, care pot fi înregistrate prin intermediul unei aplicații pe un smartphone sau o tabletă și evaluate pe PC.

Mai multe știri

Cuplajele cu burduf metalic versatile din seriile KG-VA, KGH și KGE de la JAKOB Antriebstechnik a...

Transmiterea fiabilă și precisă a cuplului este crucială pentru acționările de precizie ale mașinilor de tăiat transversale. Acest lucru este garantat prin utilizarea cuplajelor cu burduf din oțel cu o conexiune arbore-cubo cu blocare prin frecare.

Gama de produse Jakob de cuplaje din elastomer a fost extinsă pentru a include o nouă variantă, E...

Cuplul de siguranță dovedit din seria SKB-KP este utilizat de zeci de ani ca protecție mecanică p...

De zeci de ani, s-a dovedit pe piață ca o serie standard fiabilă și rentabilă de cuplaje cu burdu...

La selectarea unui ambreiaj adecvat pentru sistemul de transmisie trebuie să se țină seama de diverși factori. O atenție deosebită trebuie acordată intervalului de cuplu necesar, decalajului și temperaturilor ambientale ale ambreiajului.