Catalog

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Asigurarea corespunzătoare a anvelopelor de călătorie

Dolezych asigură siguranța pe transportoarele de mașini

Dortmund. Problema fixării corecte a încărcăturii este la fel de veche ca și industria transporturilor. Expertiza și flexibilitatea sunt esențiale, deoarece sarcinile specifice necesită, de asemenea, echipamente și metode de asigurare specifice. Compania Dolezych din Dortmund a dezvoltat o generație complet nouă de chingi de ancorare și TensionController pentru transportul de autoturisme și camioane.

Indiferent dacă este vorba de o mașină clasică valoroasă, de o mașină nouă sau de un camion de câteva tone¬- atunci când camioanele și mașinile călătoresc, fixarea corectă este supusă legilor fizice; există mulți factori de influență care trebuie luați în considerare:
Transportul trebuie să se desfășoare în condiții de siguranță, în conformitate cu Regulamentul privind circulația rutieră (StvO); mai presus de toate, combinația nu trebuie să reprezinte un pericol pentru participanții la trafic.
Forțele de asigurare rezultate trebuie să fie distribuite uniform către punctele de ancorare sau plăcile de podea, chiar dacă uneori există puțin spațiu între placa de podea și vehicul pentru tensionarea corectă a chingilor de ancorare. Cârligele de ancorare nu trebuie să deterioreze panoul de podea.

De

asemenea, vopseaua, jantele de aluminiu și altele asemenea nu agreează cârligele din oțel și reacționează foarte alergic la o ancorare corectă, dar dură, cu deteriorarea vopselei și zgârieturi.
În concluzie, transportul de automobile este o activitate extrem de dificilă

Asigurarea corectă - dar cum?

Dolezych a conceput chingile sale de ancorare de înaltă performanță cu TensionController pentru chingi de 35 mm și 50 mm special pentru transportul de automobile și camioane. Chingile nou dezvoltate au proprietăți excelente de uzură și doar o alungire redusă, mai mică de 4% (PES), mai mică de 2,5% (PES/UHMW-PE) și mai mică de 1,5% (fibre UHMW-PE Dyneema® de înaltă performanță). Produsele garantează transmiterea și distribuția optimă a forței de precomprimare aplicate. Punctele de fixare sunt încărcate uniform, astfel încât, de exemplu, deteriorarea panoului de pardoseală este exclusă în cazul unei utilizări corecte. Retensionarea supărătoare este în mare parte eliminată, deoarece forța de pretensionare este menținută pe toată durata transportului. În plus, familia de produse inovatoare îndeplinește cele mai recente specificații de testare ale grupului de experți TÜV Süd (la elaborarea cărora Dolezych a jucat un rol esențial în 2018).

TensionController de la Dolezych este un furtun special care se plasează peste anvelopă, astfel încât cureaua de ancorare să nu intre în contact cu anvelopa (în conformitate cu Ghidul VDI 2700 B. 8.1/8.2, cureaua nu trebuie să aibă contact direct cu anvelopa în niciun punct). Noul TensionController are un inhibitor de alunecare special dezvoltat pe partea exterioară, astfel încât să adere la anvelopă. În același timp, acesta punctează cu cele mai bune proprietăți de alunecare pe partea interioară, astfel încât cureaua de ancorare să poată aluneca foarte bine, iar forțele de pretensionare aplicate să fie distribuite uniform. Un alt avantaj este faptul că chinga poate fi înfiletată rapid și ușor. De asemenea, designul foarte compact al clichetului cu rotiță asociat (cu o forță de pretensionare de 500 daN) promite o manevrare convenabilă chiar și în cazul în care spațiul este limitat.

TensionController este unic datorită eficienței sale remarcabile eta de ≥ 0,5. Eficiența măsoară modul în care un TensionController distribuie fără pierderi forța de pretensionare aplicată prin intermediul clichetului pe anvelopă.

Aceasta

înseamnă că cel puțin 50 % din forța de pretensionare aplicată inițial ajunge pe "cealaltă parte" a anvelopei - în cazul produselor alternative, această valoare este uneori semnificativ mai mică

Avantajul dvs.: atingeți obiectivul mai repede cu TensionController

  • Verificări rapide datorită conformității standard cu VDI 2700 sheet 8.1/8.2 și DIN EN 12195-2
  • Nu este nevoie de retensionare în timpul conducerii - datorită celor mai bune proprietăți de alunecare din interior. Fără "efect de lipire și alunecare" a chingii interne în timpul tensionării. Datorită TensionController, forța de pretensionare este transportată cu mult mai puține pierderi decât înainte, eficiența η (eta) este mai mare.
  • Se respectă orientările de încărcare. Noile chingi de ancorare cu TensionController respectă liniile directoare de încărcare actuale ale producătorilor de echipamente originale, de exemplu la Daimler.
  • Este bine să aveți: Certificare GS și certificare suplimentară a produsului în conformitate cu TÜV SÜD (Standard ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Inovatoare prin tradiție

Dolezych, o companie de familie cu sediul în Dortmund, Germania, este preocupată în mod tradițional și cu pasiune de asigurarea corectă a încărcăturii. Prin participarea sa la comitete de experți și comitete de standardizare, producătorul se implică în mod semnificativ în dezvoltarea standardelor. Inginerii de la Dolezych au dezvoltat deja multe produse care au creat un precedent și au fost adesea adoptate și copiate de industrie.

Pentru transportul pe transportoare auto, Dolezych a dezvoltat deja în 2018, împreună cu grupul de specialiști în asigurarea încărcăturii de la TÜV SÜD, un banc de testare pentru a demonstra forțele reale de asigurare (necunoscute până acum) generate asupra anvelopei individuale și în toate componentele curelei de ancorare într-un test pur static. De atunci, aceste teste au devenit noul punct de referință pentru certificările TÜV SÜD.
Inginerii de la Dolezych au folosit noile descoperiri pentru a dezvolta noua generație de chingi de ancorare pentru asigurarea încărcăturii pentru autoturisme și camioane. Acestea au fost testate, inclusiv toate componentele, cum ar fi cârligele pivotante, TensionController și clicheții de tensionare, în conformitate cu noile specificații de testare.
Într-un "sistem modular", diferitele clicheți și chingi de fixare a chingilor pot fi combinate între ele și, astfel, pot fi adaptate în mod optim la condițiile specifice ale vehiculului de transport și ale vehiculelor care urmează să fie transportate.

Mai multe știri

În mod obișnuit, chingile de ancorare sunt utilizate pentru a lega și fixa încărcăturile. Dar, uneori, și căile neconvenționale duc la un scop
Utilizat ca o praștie de cap

05.07.2023 01:05

#Spotted



Opt metri de lanț de ancorare aruncați pur și simplu lejer peste umărul stâng, în ace...

Udo Dolezych a fost reales în funcția de președinte