Düsterloh Fluidtechnik GmbH
Frâne cu discuri multiple de la Düsterloh Fluidtechnik GmbH
Pentru menținerea în siguranță a sarcinilor statice, motoarele noastre hidraulice și combinațiile de motoare și cutii de viteze pot fi echipate suplimentar cu o frână multidisc aplicată cu arc. Frâna se deschide atunci când se aplică presiune la conexiunea conductei de comandă. Cuplul maxim de menținere este atins prin forța arcului atunci când conducta de comandă este depresurizată. Trebuie făcută o distincție între tipurile de frână LBD și FL:
Frânele de tip LBD formează o unitate cu motorul. În principiu, acestea sunt proiectate pentru cuplul maxim posibil al motorului. Dimensiunile de conectare ale frânelor sunt identice cu cele ale motoarelor asociate acestora, astfel încât frânele pot fi ușor de montat ulterior, dacă este necesar. Ele includ piese interne tratate la suprafață și un sistem special de etanșare, motiv pentru care aceste frâne pot funcționa și cu fluide sub presiune ignifuge, cum ar fi HFC.
Pentru montarea pe un reductor planetar se utilizează piese de montare standardizate. Practic, frânele de tip FL formează o unitate cu reductorul respectiv. Motorul hidraulic este, de asemenea, montat la intrarea frânei cu ajutorul unor accesorii standard. Selectarea frânelor depinde de dimensiunea reductorului și de cuplul de menținere respectiv.