Catalog

Stabilus GmbH

Stabilus GmbH

  • ISO 9001:2008
  • ISO/TS 16949:2009
  • ISO 14001:2004

Stabilus GmbH

  • ISO 9001:2008
  • ISO/TS 16949:2009
  • ISO 14001:2004

20.07.2022 01:07

Strategia STAR 2030: Stabilus Group prezintă strategia viitoare

Stabilus Group, cu sediul central în Koblenz, Germania, este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de tehnologii de control al mișcării. Cu strategia sa viitoare STAR 2030, compania își definește direcția strategică viitoare

Principiul director al strategiei, care a fost dezvoltat de echipa de management global, este viziunea de "lider de piață global în domeniul tehnologiilor inteligente de control al mișcării". O prezentare generală a obiectivelor stabilite în STAR 2030:

1. Creștere profitabilă și sustenabilă

Vânzările grupului sunt planificate să ajungă la două miliarde de euro cu o marjă EBIT de 15% până în 2030 (2021: 937,7 milioane de euro). Obiectivul este de a obține o creștere continuă în toate regiunile lumii, cu un accent deosebit pe Asia-Pacific. Pentru a-și exploata pe deplin potențialul de expansiune și pentru a-și spori rezistența la ciclurile de piață, compania își va continua transformarea într-un furnizor diversificat de automobile și produse industriale. În acest context, cinci mărci de specialitate achiziționate în ultimii ani (ACE, Hahn Gasfedern, General Aerospace, Fabreeka și Tech Products) au fost consolidate în cadrul noii unități de afaceri Industrial.

Acest lucru urmărește, de asemenea, să susțină o evaluare pozitivă a acțiunilor pe termen lung și să mărească spațiul pentru achiziții strategice, investiții și asocieri în participație. Această creștere externă este văzută ca un pilon paralel cu obiectivul de creștere organică de 6% pe an.

2. Compania preferată

Conducerea Stabilus consideră că îmbunătățirea continuă a satisfacției clienților și a angajaților este o pârghie esențială pentru atingerea obiectivelor de piață, deoarece angajații motivați sunt cheia unei creșteri sănătoase. Obiectivul este o cultură managerială deschisă, orientată spre dialog și apreciere. Grupul Stabilus este, de asemenea, supus unei evaluări externe prin intermediul Net Promoter Score (NPS). Acesta măsoară disponibilitatea clienților și a angajaților de a recomanda o companie altora. Valoarea țintă este un scor foarte ridicat de 50 până în 2030.

3. Soluții de control al mișcării de nivel următor

Din 2030, cel puțin 25% din vânzările grupului Stabilus trebuie să se bazeze pe produse și soluții noi. Un pilon important în acest sens este inovarea continuă a componentelor mecanice și electrice. Compania consideră că va continua să existe o cerere ridicată pentru acestea în toate segmentele de piață. În același timp, din ce în ce mai multe aplicații solicită integrarea acestor componente în soluții inteligente, digitalizate și automatizate de control global al mișcării. Pentru a participa cu succes la această tendință, compania își promovează transformarea deja introdusă de la furnizor de componente la partener de sistem. Pentru aceasta, compania intenționează, pe de o parte, să își extindă în continuare propria expertiză în materie de soluții și software și, pe de altă parte, să construiască o rețea externă extinsă, în rolul de "manager al ecosistemului de mișcare", cu un număr mare de parteneri de importanță strategică.

4. Cetățean corporativ model

În calitate de companie activă la nivel global, Grupul Stabilus se angajează să atingă obiectivele de sustenabilitate ecologică, economică și socială, în conformitate cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (SDG) ale Națiunilor Unite. În ceea ce privește schimbările climatice globale, trebuie subliniată realizarea reducerii amprentei de CO2 până în 2030. Obiectivul trebuie atins prin accelerarea continuării proiectelor în curs de desfășurare, precum și prin realizarea de noi proiecte în toate locațiile. Prin aceste și alte inițiative, compania nu își consolidează doar angajamentul etic, ci și rolul de partener, furnizor și angajator orientat spre viitor.