Catalog

eTower Service and Product - soluții software pentru logistică

10.06.2022 00:00

eTower Service and Product - soluții software pentru logistică

Răspundeți la anunț

Etower este specializată în soluții software de logistică transfrontalieră, inclusiv colaborarea pe ultimul kilometru, platforma sistemului de management FBA, ecosistemul de logistică transfrontalieră, monitorizarea datelor de gestionare a coletelor, sistemul de logistică a coletelor, raportul de vânzări și SLA, monitorizarea stării anormale a coletelor, modulul de facturare a software-ului de management logistic, pentru mai multe detalii, contactați-ne!

soluțiile software de logistică eTower cu platforma de colaborare logistică transfrontalieră de comerț electronic vă ajută să treceți prin lanțul de servicii logistice digitale one-stop, să reduceți costurile, să îmbunătățiți eficiența și să deveniți rapid liderul industriei.

Serviciul nostru

În fața tendinței de transformare digitală a industriei logistice și a creșterii treptate a volumului de date ale comenzilor, modul de monitorizare și urmărire eficientă a datelor dvs. de informații logistice a devenit provocarea principală pentru furnizorii de logistică transfrontalieră și întreprinderile de comerț electronic transfrontalier. Dezvoltarea conexiunilor EDI individuale sau dezvoltarea software-ului de procesare a datelor de comandă va costa foarte mult, eTower se angajează să ofere soluții logistice transfrontaliere unice și servicii logistice de comerț electronic transfrontalier pentru furnizorii de logistică transfrontalieră terță parte (3pl) și întreprinderile de comerț electronic transfrontalier, deschizând întregul lanț de date logistice transfrontaliere, realizând datele reale controlabile ale tuturor nodurilor și o supraveghere ușoară, astfel încât afacerea dvs. să nu mai fie limitată de probleme tehnice.

Suport

1. Managementul transporturilor în logistică: Mai mult de 50 de transportatori de ultimă milă cooperanți la nivel național pentru a obține colaborarea de ultimă milă, iar peste 10 000 de vânzători de comerț electronic au intrat în sistemul eTower. Sistemul a ajuns la o capacitate de procesare a comenzilor de 1.500.000 + zilnic, iar comenzile cumulate au depășit 400 de milioane.

2.Vă permite să ajungeți în toate zonele în care pot ajunge serviciile Amazon.

3.Sprijină conexiunea rapidă a interfeței API cu vânzătorii, depozitele din străinătate, furnizorii de logistică și transportatorii de ultimă milă etc.

Funcțiile serviciilor noastre

1. Deschideți un canal logistic complet, oferiți o platformă logistică digitală.

2. Conectarea cu platforma de comerț electronic transfrontalieră și cu sistemul ERP, poate obține direct comenzile platformei pentru monitorizare și gestionare.

3. 2. Ajutați la deschiderea de noi linii de servicii logistice.

4. Viteză eficientă de procesare a comenzilor transfrontaliere.

5. Conexiune unică cu toate rolurile din lanțul de aprovizionare, informații reale și controlabile despre comenzi.

6. O mai bună monitorizare a riscurilor și sisteme financiare independente.

Ecosistemul logistictransfrontalier de comerț electronic

Bazându-se pe conceptul de logistică în cloud, eTower a realizat o integrare la nivel de platformă cu sute de servicii poștale naționale, servicii de curierat expres, expeditori de mărfuri, transport în depozite locale și de peste mări, integrare de vămuire, platforme de comerț electronic transfrontaliere de comerț electronic ERP și alte sisteme logistice în cloud pentru a face posibilă logistica digitală. Ecosistemul eTower a realizat perfect integrarea sistemului de gestionare a comenzilor logistice, a sistemului de îndeplinire a coletelor, a urmăririi serviciilor de colete internaționale, a serviciului de monitorizare logistică, a sistemului de sprijin logistic, a sistemului de gestionare a cross-docking-ului, a gestionării transportului în depozitul de peste mări, a sistemului de distribuție a stocurilor etc. în cadrul unui serviciu de sistem unic pentru a realiza o responsabilizare ecologică.

Citiți mai multe, vă rog!
Mai multe caracteristici

Management Dashboard

ManagementDashboard poate oferi utilizatorului o înțelegere generală a stării de funcționare a tuturor serviciilor pe baza celor mai actuale date. Acesta poate fi configurat pentru diferite roluri cu permisiuni de date corespunzătoare.

Salesand SLA Report

Sales Report poate genera un raport flexibil prin însumarea cantităților și ponderilor pe baza condițiilor de vânzare cu diferite ordine de grupare.

SLA Report (Raport SLA) este liber să configureze numărul și lungimea picioarelor pentru a evalua performanța în timp pe baza costului pe zile al unei anumite picioare.

Pagina de urmărire a coletelor

eTower conectează întregul lanț logistic pentru a răspunde nevoilor a peste 20 de noduri de urmărire. Este convenabil pentru utilizatori să monitorizeze cu precizie starea anormală a coletului.

Procesare anormală

eTower dispune de un sistem unic de inspecție și procesare anormală pentru a monitoriza starea anormală a coletului și pentru a oferi feedback cu soluția de procesare în timp util, astfel încât să faciliteze utilizatorilor să găsească și să corecteze erorile la timp și să ajute clientul să reducă pierderile și să îmbunătățească eficiența.

Modulul de facturare

Nevoi care pot fi satisfăcute

1. Calculul transportului de colete include diverse taxe, cum ar fi:

Pe baza transportului Suprataxa (Suprataxa pentru baterie, Suprataxa pentru combustibil, Suprataxa pentru zona îndepărtată și alte suprataxe)Taxele (taxe vamale, taxe pe valoarea adăugată)Taxa de asigurare.

2. Configurarea planului de taxe

configurați cardul de tarife și suprataxa pentru expeditor.

3. Funcția regiunii de facturare

Regiunile de facturare pot fi configurate în mod flexibil pentru a satisface reguli de calcul complexe și logica serviciilor.

Suport pentru configurarea zonelor de cost în funcție de țară, oraș și cod poștal

4. Rata de schimb:

Interogare rată de schimb (data valutei și prețul de conversie de la Banca Chinei) și conversie.

5. 5. Funcția de gestionare financiară

1) Gestionarea conturilor clienților (adăugare de valută, deschiderea și închiderea conturilor, setarea creditului, reținerea financiară).

2) Tratament contabil: decontare marfă, anchetă, ajustare costuri.

3)Facturarea zilnică: Decontare și interogare zilnică a facturării.

4) Expeditorul se poate reîncărca prin sistemul eTower, acesta va afișa suma expeditorului pe pagina financiară.

Modul de facturare

Factura comercială

La crearea comenzii cu URL, sistemul nostru poate obține descrierea și imaginea produsului prin intermediul URL-ului furnizat și poate genera factura comercială care poate fi utilizată pentru vămuire.


Răspundeți la anunț

Categoria
Oferte

Stat
China

Regiune
shanghai

Data de sfârșit
31.03.2023 17:35